تور کانادا: مسافران هوایی به کانادا از تاریخ 22 فوریه باید در هتل قرنطینه شوند.

به گزارش چه خبر آنلاین، جاستین ترودو جزئیات نهایی اقدامات تازه ویروس کرونا در کانادا را دررابطه با سفرهای هوایی اعلام نمود.

تور کانادا: مسافران هوایی به کانادا از تاریخ 22 فوریه باید در هتل قرنطینه شوند.

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مسافران هوایی بعلاوه پس از رسیدن به فرودگاه باید تست کرونا بدهند و به مدت 3 روز در قرنطینه باشند. نخست وزیر کانادا تاکید نمود که قرنطینه سه روزه در یک مرکز دولتی به این معنی است که زمان کافی برای نتایج آزمایش PCR فراهم گردد. ترودو بعلاوه گفت این آزمایشات ویروس کرونا دقیق تر از آزمایش سریع است.

تصمیمی که ما برای اعزام مسافران هوایی به قرنطینه در هتل گرفتیم مجازات نیست، این زمان کافی برای تجزیه و تحلیل تست PCR است.

نخست وزیر به فرانسه گفت:به محض دریافت نتیجه منفی حتی اگر یک روز بعد باشددر صورتی که برنامه قرنطینه مورد تائید داشته باشند می توانند به خانه برگردند و بقیه قرنطینه خود را انجام دهند.

هزینه تقریبی برای مسافرانی که باید در هتل قرنطینه شوند است. کارکنان هتل موظفند مسافران را از فرودگاه به مقصد منتقل نموده و امکانات رفاهی را برایشان فراهم نمایند.

پروازهای بین المللی به کانادا فقط می توانند در ونکوور ، کلگری ، مونترال و تورنتو انجام شوند. علاوه بر تست PCR که در فرودگاه کانادا دریافت می نمایند ، ضروری است قبل از سوار شدن به هواپیما از فرودگاه مبدا نتیجه آزمایش منفی را ارائه دهند. از 15 فوریه ، مسافرین مرزی بعلاوه باید آزمایش ویروس کرونا را ارائه دهند که 72 ساعت قبل از عبورشان از مرز اجرا شده است. کسانی که قبلاً آزمایش COVID مثبت داشتند اما بهبود یافته اند باید نتیجه آزمایش مثبت را که بین 14 تا 90 روز قبل از عزیمت اجرا شده ارائه دهند به جای اینکه احتیاج به ارائه نتیجه آزمایش منفی داشته باشند. مسافرانی که این قوانین را رعایت ننمایند ممکن است به صورت روزانه یا پیگرد قانونی داشته باشند.

مسافران ضروری ، مانند رانندگان کامیون ، مشمول این گونه اقدامات نخواهند شد.

مسافران به کانادا بعلاوه باید برنامهرا در گوشی های تلفن خود نصب نمایند. این برنامه دولتی به منظور یاری به مسافران برای پیروی از اقدامات مربوط به ویروس کرونا در مرز است.

منبع: پرواز نیکان
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 947

به "تور کانادا: مسافران هوایی به کانادا از تاریخ 22 فوریه باید در هتل قرنطینه شوند." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: مسافران هوایی به کانادا از تاریخ 22 فوریه باید در هتل قرنطینه شوند."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید