لیگ ملت های اروپا؛ شب دیداری های بدون گل

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرگزاری خبرنگاران- در دیداری که تقریبا سطح دو تیم برابر بود، پرتغال و فرانسه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

لیگ ملت های اروپا؛ شب دیداری های بدون گل

با ما سفر کنید و با تور اروپا قیمت ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در جریان ملاقات تکراری فینال یورو 2016، نه فرانسه و نه پرتغال در طول 90 دقیقه نتوانستند موقعیت گلزنی زیادی روی دروازه یکدیگر بسازند و بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا فرانسه در حسرت انتقام بماند. پرتغال بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 12 و روی نفوذ برناردو سیلوا از سمت راست می توانست صاحب موقعیت گلزنی گردد، اما عکس العمل خوب هوگو لوریس دروازه را نجات داد. در دقیقه 25 سیلوا با حرکتی تماشایی کریستیانو رونالدو را صاحب فرصت خوبی برای گلزنی کرد، اما دفاع خوب هرناندز مانع باز شدن دروازه فرانسه شد.

دقایقی بعد آنتوان گریزمان در گوشه سمت چپ محوطه جریمه پرتغال در زاویه ای بسته می توانست دروازه پرتغال را باز کند، اما روی پاتریسیو عکس العمل خوبی نشان داد. در لحظات پایانی نیمه نخست اولیویه ژیرو نتوانست ضربه مناسبی به سمت دروازه پرتغال بزند و نیمه نخست بدون موقعیت خاصی با تساوی بدون گل تمام شد. فرانسه در همان نیمه دوم توسط کیلیان امباپه می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه فنی این بازیکن با عکس العمل مناسب روی پارتریسیو همراه شد.

در دقیقه 51 رونالدو با تیزهوشی در دیرک دورتر می توانست دروازه تیم ملی فرانسه را باز کند، اما ستاره پرتغالی در آخرین لحظه نتوانست به سمت دروازه حریف ضربه بزند. دقایقی بعد امباپه در یک همکاری تماشایی با گریزمان می توانست برای خودش خلق موقعیت کند، اما مهاجم فرانسوی تحت فشار نتوانست ضربه آخر را بزند. در دقیقه 72 پل پوگبا با حرکتی تماشایی فرصت خوبی برای گریزمان در محوطه پرتغال ایجاد کرد، اما نلسون سمدو با حضوری به موقع مانع گلزنی او شد. در اوقات اضافی و روی حرکت تماشایی ترینکائو بود که رونالدو در گوشه سمت چپ محوطه می توانست دروازه فرانسه را باز کند، اما ضربه او با مهار هوگو لوریس همراه شد و در نهایت این ملاقات با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

- با متوقف شدن ایتالیا مقابل لهستان حالا هر چهار تیم گروه A در لیگ ملت های اروپا شانس صعود به مرحله بعدی مسابقات را دارند. در سومین هفته از مسابقات لیگ ملت های اروپا، ایتالیا مهمان لهستان بود که شاگردان مانچینی با وجود ساخت چند موقعیت خطرناک و کنترل بازی با نتیجه 0-0 مقابل لهستان متوقف شدند. در نیمه اول بازی، فدریکو کیه زا وینگر ایتالیا یک فرصت طلایی گلزنی را به راحتی از دست داد.

ایتالیا بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 11 تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما فدریکو کیه زا در درون شش قدم ناباورانه موقعیتی فوق العاده را در مقابل دروازه خالی به بیرون زد. دقایقی بعد و روی ارسال یوزویاک بود که رابرت لواندوفسکی صاحب فرصت خوبی برای زدن گل اول لهستان شد، اما تکل بسیار خوب امرسون دروازه ایتالیا را نجات داد. در دقیقه 30 و روی پاس امرسون بود که فدریکو کیه زا باز هم صاحب فرصت مناسبی برای گلزنی شد، اما ضربه او راهی به دروازه لهستان نیافت. در دقایق به جامانده نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و 45 دقیقه کم هیجان نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 57 برای ایتالیا ایجاد شد، اما ارسال امرسون با عکس العمل فابیانسکی همراه شد. در دقیقه 65 و باز هم روی ارسال امرسون بود که تیم ملی ایتالیا صاحب فرصت زدن گل اول شد، اما ضربه سر فدریکو کیه زا راهی به دروازه لهستان نیافت. در لحظات پایانی بازی لهستان فاصله ای تا زدن گل اول بازی روی ارسال کرچوویاک نداشت، اما ضربه لینتی به تور کنار دروازه آتزوری برخورد کرد تا این ملاقات با تساوی بدون گل تمام گردد.

- لاله های نارنجی در مسابقه ای که کاملا بهتر از حریف کار کردند، نتوانستند قفل دروازه سهیچ را باز نمایند. فرانک دی بوئر در دومین بازی خود روی نیمکت لاله های نارنجی هم پیروز به کسب پیروزی نشد. هلند که با ترکیبی قوی سراغ این بازی آمده بود، لوک دی یانگ را در مرکز خط حمله خود داشت ولی این بازیکن نتوانست انتظارات را بر آورده کند تا بوسنی با تحمل کردن فشارهای حریف، یک امتیاز خانگی کسب کند. هلند با این یک امتیاز و با توجه به انجام یک بازی بیشتر، چهار امتیازی شد و در صدر جدول کنار ایتالیا نهاده شد. بوسنی هم با دو امتیاز در قعر جدول گروه A باقی ماند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 456

به "لیگ ملت های اروپا؛ شب دیداری های بدون گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های اروپا؛ شب دیداری های بدون گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید