فینال لیگ برتر فوتسال، پیروزی ارزشمند مس سونگون در خانه گیتی پسند، شاگردان افضل یک گام تا هت تریک قهرمانی

به گزارش چه خبر آنلاین، ملاقات رفت فینال لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم مس سونگون مقابل گیتی پسند اصفهان انتها یافت.

فینال لیگ برتر فوتسال، پیروزی ارزشمند مس سونگون در خانه گیتی پسند، شاگردان افضل یک گام تا هت تریک قهرمانی

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ملاقات رفت فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان از ساعت 18 امروز (آدینه) در سالن پیروزی اصفهان برگزار گردید که این مسابقه با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم مس سونگون به انتها رسید.

در این ملاقات فرهاد فخیم (3گل) و سعید تقی زاده گل های تیم مس سونگون را به ثمر رساندند و در سوی مقابل نیز حمید احمدی، مرتضی عزتی و سعید احمدعباسی گل های گیتی پسندی ها را وارد دروازه حریف کرد.

ملاقات فینال لیگ برتر فوتسال به صورت دو برد، از سه مسابقه برگزار می گردد و به این ترتیب شاگردان رضا افضل در صورت پیروزی در ملاقات برگشت برای سومین بار پیاپی به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال دست خواهند یافت.

ملاقات برگشت مس سونگون و گیتی پسند روز 6 تیرماه در سالن پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 232

به "فینال لیگ برتر فوتسال، پیروزی ارزشمند مس سونگون در خانه گیتی پسند، شاگردان افضل یک گام تا هت تریک قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیگ برتر فوتسال، پیروزی ارزشمند مس سونگون در خانه گیتی پسند، شاگردان افضل یک گام تا هت تریک قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید