طرح های زیرساختی بنیاد مستضعفان در حوزه فولاد کشور با سرمایه گذاری 3400 میلیارد تومان افتتاح شد

به گزارش چه خبر آنلاین، صبح امروز طرح های زیرساختی بنیاد مستضعفان در حوزه صنعت فولاد کشور با سرمایه گذاری 3400 میلیارد تومانی، با حضور استاندار هرمزگان و رئیس بنیاد افتتاح شد.

طرح های زیرساختی بنیاد مستضعفان در حوزه فولاد کشور با سرمایه گذاری 3400 میلیارد تومان افتتاح شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صبح امروز با حضور سید پرویز فتاح و استاندار هرمزگان، طرح های زیرساختی فولاد کاوه جنوب کیش شامل افتتاح فاز 3 طرح تامین و توزیع آب صنعتی، افتتاح فاز 2 واحد جدا سازی هوا و افتتاح تاسیسات جانبی صنعتی (پست ها و خطوط انتقال برق، تصفیه خانه، ایستگاه و خطوط انتقال گاز، ساختمان و جاده سازی) افتتاح شد.

افتتاح این طرح ها با سرمایه گذاری 3 هزار و 420 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان صورت گرفت و با راه اندازی این طرح به طور مستقیم و غیر مستقیم برای 710 نفر از جوانان هرمزگانی اشتغال ایجاد شد.

بعلاوه با افتتاح فاز 2 واحد جداسازی هوا، ظرفیت فراوری 11 هزار نرمال متر مکعب اکسیژن در ساعت، ظرفیت فراوری 3 هزار نرمال مترمکعب نیتروژن در ساعت و ظرفیت فراوری 380 نرمال مترمکعب آرگون در ساعت ایجاد شد و بنیاد مستضعفان برای راه اندازی این پروژه بالغ بر 650 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرد.

علاوه بر این در فاز 3 طرح تامین و توزیع آب صنعتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ظرفیت فراوری 30 هزار مترمکعب آب صنعتی در شبانه روز فراهم شد و این پروژه با سرمایه گذاری 1150 میلیارد تومانی فراهم شد.

در بخش تاسیسات جانبی و صنعتی این شرکت نیز امروز پست ها و خطوط انتقال برق، تصفیه خانه فاضلاب، ایستگاه و خطوط انتقال کار، ساختمان و جاده سازی این واحد با سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و 620 میلیارد تومان افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1249

به "طرح های زیرساختی بنیاد مستضعفان در حوزه فولاد کشور با سرمایه گذاری 3400 میلیارد تومان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های زیرساختی بنیاد مستضعفان در حوزه فولاد کشور با سرمایه گذاری 3400 میلیارد تومان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید