سمیعی به ترکیب هیات مدیره پرسپولیس اضافه می شود

به گزارش چه خبر آنلاین، در حالی که از حضور جعفر سمیعی در پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس چند ماه می گذرد، اما او همچنان عضو هیات مدیره قرمز ها نیست.

سمیعی به ترکیب هیات مدیره پرسپولیس اضافه می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، گفته می شود مدیرعامل پرسپولیس طی روزهای آینده به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه انتخاب خواهد شد. وزارت ورزش و جوانان طی روزهای قرار است جعفر سمیعی را به عنوان جانشین علی رغبتی انتخاب کند..

علی رغبتی که از مدت ها قبل به وزارت ورزش اعلام کرده بود تمایلی برای ادامه همکاری با پرسپولیس را ندارد و در جلسات هیات مدیره نیز شرکت نخواهد کرد، عملا از باشگاه پرسپولیس کناره گیری کرده است و از این رو اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سمیعی به عنوان جانشین او و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حکم خود را دریافت خواهد کرد.

پیش از این و در زمانی که سمیعی به عنوان مدیرعامل انتخاب شده بود برخی ها بر این باور بودند که او همزمان به عنوان عضو هیات مدیره هم انتخاب شده است تا بتواند در تصمیمات کلان این باشگاه بر خلاف مدیران گذشته حق رای داشته باشد، حال به نظر می رسد وزیر ورزش و جوانان با این موضوع موافقت کرده است تا بعد از چند ماه حضور در این باشگاه به عنوان عضو هیات مدیره در جلسات حضور بهم رساند.

از مصطفی قنبرپور نیز به عنوان یکی دیگر از اعضای هیات مدیره پرسپولیس نام برده می شود که قرار است به ترکسی هیات مدیره اضافه شود، این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی جلسه با مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره و وزیر ورزش و جوانان را تایید کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 662

به "سمیعی به ترکیب هیات مدیره پرسپولیس اضافه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیعی به ترکیب هیات مدیره پرسپولیس اضافه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید