رونالدو پس از طلسم شکنی توأم با ثبت رکورد: واقعاً احتیاج داشتم با ضربه ایستگاهی گل بزنم

به گزارش چه خبر آنلاین، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس علاوه بر یاری به تیمش برای فتح دربی تورین، برای خودش نیز افتخارات فردی به ثبت رساند.

رونالدو پس از طلسم شکنی توأم با ثبت رکورد: واقعاً احتیاج داشتم با ضربه ایستگاهی گل بزنم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس شنبه شب با نتیجه 4 بر یک رقیب همشهری خود را در استادیوم آلیانتس تورین شکست داد و صندلی خود را در صدر جدول رده بندی سری A در هفته سی ام این رقابت ها تثبیت کرد. در این بازی کریستیانو رونالدو خوش درخشید و علاوه بر دادن پاس گل دوم تیمش به خوان کوادرادو، خود نیز گل سوم بانوی پیر را با یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

این گل برای رونالدو یک گل معمولی نبود چون همراه با آن دو اتفاق مهم نیز برای وی رخ داد. نخست این که او بعد از 42 کوشش نافرجام طی دو فصل گذشته برای گلزنی از ضربات ایستگاهی در تمامی رقابت ها پایان توانست گلزنی کند و دوم این که به اولین بازیکن یوونتوس طی 60 سال گذشته (از زمان عمر سیوری در فصل 61-1960) تبدیل شد که در یک فصل سری A برای این تیم 25 گل یا بیشتر می زند. حتی اسطوره های یوونتوس مانند آلساندرو دل پیرو، میشل پلاتینی و روبرتو باجو نیز نتوانسته بودند چنین رکوردی را به ثبت برسانند.

رونالدو پس از این بازه به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من واقعاً به گلزنی از روی ضربات ایستگاهی احتیاج داشتم تا اعتماد به نفس را برای ایستادن دوباره پشت این ضربات تقویت کنم. می دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم اما سخت کار کردیم و بازی را بردیم تا روی لاتزیو فشار بیشتری وجود داشته باشد. ما امروز به هدف مان رسیدیم.

پائولو دیبالا زننده گل اول یوونتوس و ماتیس دلیخت مدافع میانی هلندی تیم با کارت زردی که در این بازی گرفتند 5 اخطاره شدند و بازی بعدی یوونتوس مقابل میلان را از دست دادند.

رونالدو اضافه کرد: وقتی که تیم می برد، مهم نیست که چه کسی گل می زند. همه ما روی فرم هستیم و کوشش مان را انجام می دهیم که میلان را هم شکست دهیم که البته آن هم بازی سختی خواهد بود.

رونالدوی 35 ساله که در 26 بازی اش برای یوونتوس در این فصل 25 گله شد، 4 گل دیگر می خواهد به چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو در جدول برترین گلزنان این فصل سری A برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 308

به "رونالدو پس از طلسم شکنی توأم با ثبت رکورد: واقعاً احتیاج داشتم با ضربه ایستگاهی گل بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو پس از طلسم شکنی توأم با ثبت رکورد: واقعاً احتیاج داشتم با ضربه ایستگاهی گل بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید