رضایت استراماچونی برای بازگشت به استقلال ، توپ به زمین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال افتاد

به گزارش چه خبر آنلاین، باشگاه استقلال با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در خصوص قانون ممنوعیت استخدام بازیکن و و مربی خارجی وارد دعوا شده است. آبی ها اعتقاد دارند، چون که استراماچونی قبلا در ایران کار نموده، از این قانون مستثنی است.

رضایت استراماچونی برای بازگشت به استقلال ، توپ به زمین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال افتاد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال که از محبوبیت بالایی میان طرفداران برخوردار است کماکان مایل است به استقلال باز گردد و در این میان فقط قانون منع ورود مربیان و بازیکنان خارجی است که مانع شده است.

جانلوکا دیمارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی در خبری که در سایت رسمی خود منتشر کرد اینگونه نوشت: آیا استراماچونی به استقلال برمی گردد؟ اگر با نظر خودش بود، بعد از ان که چند ماه پیش باشگاه ایرانی را ترک کرد، دوباره به آن جا باز می گشت، مذاکرات اخیر بین طرفین خوب پیش رفته است و به نظر می رسید که توافق حاصل گردد.

اما کاغذبازی های اداری در حال حاضر مشکل ساز است. در حقیقت استقلال با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در خصوص قانون ممنوعیت استخدام بازیکن و و مربی خارجی وارد دعوا شده است. باشگاه اعتقاد دارد که، چون که استراماچونی قبلا در ایران کار نموده، از این قانون مستثنی است.

مدیر این باشگاه با بیانیه ای تهدید به استعفا نموده چرا که حس می نماید فدراسیون با او برخورد خواهد نمود. در چنین شرایطی استراماچونی منتظر خواهد بود چرا که تا زمانی که مشکل حل نگردد، نمی تواند قرارداد امضا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 428

به "رضایت استراماچونی برای بازگشت به استقلال ، توپ به زمین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت استراماچونی برای بازگشت به استقلال ، توپ به زمین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید