رشد شایعات کرونایی گریبانگیر پلیس نیویورک شد ، تکذیب لغو فعالیت سیستم مترو و الزام انبار کردن مواد غذایی

به گزارش چه خبر آنلاین، پلیس نیویورک به یک شایعه جدید درباره کرونا واکنش نشان داد. این شایعه که امروز به شدت در توییتر مورد توجه قرار داشت، اعلام می کرد که سیستم مترو نیویورک به فعالیت خود ادامه نخواهد داد.

رشد شایعات کرونایی گریبانگیر پلیس نیویورک شد ، تکذیب لغو فعالیت سیستم مترو و الزام انبار کردن مواد غذایی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پلیس نیویورک در توییتی گفت، با انتشار خبرهای جعلی مبارزه خواهد کرد و قرار نیست سیستمهای مترو شهر نیویورک فعالیت خود را متوقف کنند.

پلیس نیویورک در توییتر نوشت: بسیاری از اطلاعات غلط در شبکه های اجتماعی وجود دارد که باعث هرج و مرج و وشت شهروندان می شود. ما این موضوع را تکذیب می کنیم که پلیس نیویورک قصد لغو فعالیت مترو را دارد. افزون بر ماجرای مترو، اهالی نیویورک با شایعاتی مثل الزام انبار کردن اقلام خوراکی (به علت لغو احتمالی فعالیت فروشگاه ها) رو به رو شده اند.

بسیاری از توییت ها نیز سعی دارند با استفاده از اسامی مشهور خود را موجه جلوه دهند. این موضوع باعث می شود شهروندان فریب خورده و تصور کنند توییت ها واقعی هستند. متن یکی از توییت ها مدعی است که با توجه به این که شرایط بسیار خطرناک است حمل و نقل شهری و مترو نیویورک به فعالیت خود ادامه نخواهد داد و مردم باید برای انبار کردن مواد غذایی عجله کنند.

پلیس نیویورک اعلام کرده در صورت تشدید شایعات، افرادی را که توییت های مخرب منتشر می کنند شناسایی و با آنان برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 58

به "رشد شایعات کرونایی گریبانگیر پلیس نیویورک شد ، تکذیب لغو فعالیت سیستم مترو و الزام انبار کردن مواد غذایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد شایعات کرونایی گریبانگیر پلیس نیویورک شد ، تکذیب لغو فعالیت سیستم مترو و الزام انبار کردن مواد غذایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید