رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه در تهران به دنبال چیست؟

به گزارش چه خبر آنلاین، وزیر امور خارجه بر به روز رسانی سند همکاری های بلند مدت ایران و روسیه به سطح روابط راهبردی تاکید نمود.

رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه در تهران به دنبال چیست؟

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، لئونید اسلوتسکی رییس کمیته امور بین الملل دومای روسیه که برای ملاقات با مقامات کشورمان در تهران به سر می برد، صبح روز -یکشنبه- با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ملاقات و گفتگو کرد.

ظریف در این ملاقات روابط مجلس های دو کشور و خصوصا تصریح دو مجلس بر سطح روابط راهبردی فیمابین را با اهمیت توصیف کرد.

وی با توجه به سطح همکاری های دو کشور در حوزه های مختلف، به روز رسانی سند همکاری های بلند مدت دو کشور به سطح روابط راهبردی با توجه به همکاری های در حال حاضر دو کشور را مورد تاکید قرار داد.

لئونید اسلوتسکی رییس کمیته امور بین الملل دومای روسیه نیز انجام این سفر در شرایط همه گیری کرونا را ناشی از سطح روابط و موضوعات مهم مطرح در بین دو کشور ذکر کرد.

در گفت وگوی ظریف و لئونید اسلوتسکی علاوه بر موضوعات دوجانبه خصوصا ابعاد مالی همکاری ها، دیدگاه های دو کشور در حوزه مسائل مربوط به برجام، تحولات سوریه، عراق، یمن و لیبی و همچنین همکاری های دو کشور در سازو کار های منطقه ای، بین المللی و سازمان های مربوطه نیز مورد گفتگو نهاده شد.

لئونید اسلوتسکی دیروز هم با محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی ملاقات و گفتگو کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 356

به "رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه در تهران به دنبال چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه در تهران به دنبال چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید