دستگیری زن و مرد مسلح در قالب مسافر خودرو در شهرستان بافت

به گزارش چه خبر آنلاین، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: زن و مردی که در قالب مسافر خودروی دوو یک شهروند سیرجانی را سرقت نموده بودند کمتر از2 ساعت در محدوده شهرستانبافت شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری زن و مرد مسلح در قالب مسافر خودرو در شهرستان بافت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران آنلاین، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی دوو در یکی از جاده های سیرجان، بلافاصله از سوی مرکز 110 استان، اجرای طرح مهار به پلیس این شهرستان و دیگر نقاط همجوار ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: در این رابطه ماموران پلیس شهرستان بافت به سبب همجواری با این شهر بلافاصله پس از دریافت پیغام به صورت نامحسوس در یک نقطه از محور رابر-بافتمستقر و پیروز شدند کمتر از 2 ساعت، خودروی سرقتی را متوقف و راننده و سرنشین آن را که یک خانم بود، دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و تعدادی فشنگ از متهمان بیان داشت: این 2 نفر که در آنالیز های بعدی تعیین شد سوابق متعددی از سرقت در شهرهای کرمان، زاهدان و جیرفت نیز دارند در قالب مسافر از شهر کرمان سوار یک دستگاه خودروی دوو شده و در جهت شهرستان سیرجان با تهدید راننده اقدام به سرقت خودروی او می نمایند که خوشبختانه با سرعت عمل پلیس قبل از خارج شدن از محدوده این شهرستان دستگیر شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 579

به "دستگیری زن و مرد مسلح در قالب مسافر خودرو در شهرستان بافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری زن و مرد مسلح در قالب مسافر خودرو در شهرستان بافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید