خبرنگاران 11 باشگاه ورزشی متخلف در استان اردبیل پلمب شد

به گزارش چه خبر آنلاین، اردبیل - خبرنگاران - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: 11 باشگاه ورزشی متخلف در این استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب شد.

خبرنگاران 11 باشگاه ورزشی متخلف در استان اردبیل پلمب شد

محمدرضا برادران روز شنبه اضافه نمود: در پی شیوع ویروس کرونا این اداره کل تمهیدات ویژه ای را برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری تدارک و به اجرا گذاشته که تعطیلی تمامی اماکن و باشگاه های ورزشی و مسابقات ورزشی از جمله آنها است.

وی اظهارداشت: همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی برای جلوگیری از انتشار این ویروس بیش از 800 مورد بازرسی از اماکن ورزشی برای برخورد با متخلفان اجرا شده است.

وی بیان نمود: بازرسی از اماکن و باشگاه های ورزشی استان تداوم خواهد یافت و در صورت عدم توجه به تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

برادران گفت: تا به امروز 11 باشگاه ورزشی در استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ستاد پیشگیری از گسترش بیماری کرونا پلمب شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه نمود: تمامی اماکن ورزشی و باشگاه های خصوصی در استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 134

به "خبرنگاران 11 باشگاه ورزشی متخلف در استان اردبیل پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 11 باشگاه ورزشی متخلف در استان اردبیل پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید