خبرنگاران مسیرهای منتهی به آرامستان جیرفت مسدود شد

به گزارش چه خبر آنلاین، جیرفت - خبرنگاران - رییس شورای تامین جیرفت از مسدود شدن مسیرهای منتهی به آرامستان این شهرستان اطلاع داد و گفت: برگزاری هرگونه تجمع و مراسم در این مکان ممنوع است.

خبرنگاران مسیرهای منتهی به آرامستان جیرفت مسدود شد

ابوذر عطاپور وزیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پنج شنبه آخرسال و لحظه تحویل سال را در خانه های خود بمانند.

وی ادامه داد: همکاری مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسیار لازم است لذا شهروندان از حضور در اجتماعات خودداری نمایند.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه تمامی مناطق گردشگری شهرستان جیرفت نیز تا مهار کرونا تعطیل است، گفت: هیچگونه امکاناتی نیز در اختیار مسافران نوروزی قرار نمی گیرد و هتل ها و مهمانسراها حق پذیرش مسافران نوروزی را ندارند.

وی بیان داشت: برای مقابله با نتشار ویروس کرونا ضدعفونی و گندزایی شهر به طور مستمر انجام می گردد و کوشش شبانه روزی برای پیشگیری از انتشار این ویروس ادامه دارد.

از ابتدای اپیدمی کرونا در استان کرمان یک هزار و 134 نفر با علایم تنگی نفس به بیمارستان ها مراجعه نموده اند و 697 مورد تست انجام شد که 116 مورد تا به امروز مثبت شده است.

در شهرستان جیرفت یک مورد مبتلا به کرونا شناسایی و هم اکنون تحت مراقبت است.

شهرستان جیرفت با 316 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 75

به "خبرنگاران مسیرهای منتهی به آرامستان جیرفت مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسیرهای منتهی به آرامستان جیرفت مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید