خبرنگاران قرارداد 140 میلیارد تومانی ساخت 5 فروند شناور راهنمابر امضا شد

به گزارش چه خبر آنلاین، تهران- خبرنگاران- قرارداد طراحی و ساخت 5 فروند شناور راهنمابر فولادی در بنادر شمالی کشور به ارزش 140 میلیارد تومان به امضای سازمان بنادر و دریانوردی و یک شرکت صنعتی دریایی رسید.

خبرنگاران قرارداد 140 میلیارد تومانی ساخت 5 فروند شناور راهنمابر امضا شد

به گزارش خبرنگاران عصر امروز (شنبه) تفاهم نامه طراحی و ساخت 5 فروند شناور راهنمابر فولادی در بنادر کشور به امضای سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا رسید.

ارزش این سرمایه گذاری 140 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

مراسم امضای این تفاهم نامه در ساختمان دادمان و با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اکبر ترکان مشاور رییس جمهوری، سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء و تعدادی از فعالان صنعت کشتیرانی و دریانوردی انجام شد.

هم چنین در مراسم امروز تفاهم نامه همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و دانشگاه علم و صنعت به امضای محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و جبارعلی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت رسید.

بر اساس این تفاهم نامه، انجام پژوهش در زمینه علوم دریایی و بندری، برطرف موانع و مسائل فراوریات صنایع بندری و برطرف سایر مسائل و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان بنادر و دریانورد برای موضوع تحصیلات تکمیلی در دستور کار نهاده شد.

مقرر شده است تا دانشکده علوم بندری و دریایی در دانشگاه علم و صنعت تاسیس گردد.

به گزارش خبرنگاران در سال جهش فراوری و در اجرای منویات رهبر انقلاب در حمایت از فراوری داخل و سیاست های ابلاغی ستاد اقتصاد مقاومتی همچنین در جهت اجرا و پیاده سازی قانون حداکثر استفاده از فراوری داخل و حمایت از صنایع دریایی کشور، قرارداد طراحی، ساخت و تحویل 5 فروند شناور راهنمابر فولادی برای بنادر شمالی کشور و قرارداد طراحی، ساخت و تحویل پنج فروند شناور راهنمابر آلومینیومی برای بنادر جنوبی کشور در مجموع به میزان سه هزار و 907 میلیارد ریال با هدف ارتقای توان عملیات دریایی کشور بین سازمان بنادر و دریانوردی و دو شرکت صنعتی دریایی منعقد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 669

به "خبرنگاران قرارداد 140 میلیارد تومانی ساخت 5 فروند شناور راهنمابر امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قرارداد 140 میلیارد تومانی ساخت 5 فروند شناور راهنمابر امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید