خبرنگاران زمینه آرامش گردشگران در استان اردبیل فراهم شده است

به گزارش چه خبر آنلاین، اردبیل - خبرنگاران - فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: کوشش ناجای استان برای ایجاد آرامش و امنیت کامل برای گردشگران و میهمانان در روزهای اوج مسافر متمرکز شده است.

خبرنگاران زمینه آرامش گردشگران در استان اردبیل فراهم شده است

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

سردار هوشنگ حسینی روز آدینه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز آدینه خلخال اضافه کرد: هدف اصلی در سفر به شهرستان های دارای جاذبه های گردشگری استان در تعطیلات هفته جاری بازدید نزدیک از نحوه خدمت رسانی به گردشگران و میهمانان این استان در تفرجگاه ها و مناطق نمونه گردشگری بویژه خلخال ،سرعین ، مشگین شهر ، نیر و نمین از مناطق دارای جاذبه های بی شمار طبیعی و گردشگری می باشد.

وی اظهارداشت: با افزایش حضور گردشگران در گردشگاه های استان حضور ماموران انتظامی برای برخورد با مخلان نظم و آرامش مردم ، هنجارشکنان و افرادی که به هر عنوان موجب رعب و وحشت اهالی بومی و گردشگران می شوند، افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: انتظار از مردم استان همکاری با ماموران انتظامی در تفرجگاه ها و محل تجمع گردشگران برای ایجاد نظم ، امنیت و آرامش برای عموم مردم و گردشگران این استان در تعطیلات و اوج مسافر در مناطق مختلف این استان است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل همچنین روز آدینه در سفر به خلخال از تفرجگاه های زناو و اندبیل و نحوه ارائه خدمات پلیس به گردشگران منطقه بازدید کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 253

به "خبرنگاران زمینه آرامش گردشگران در استان اردبیل فراهم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زمینه آرامش گردشگران در استان اردبیل فراهم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید