خبرنگاران تعطیلی فضاهای ورزشی همدان تا خاتمه سال

به گزارش چه خبر آنلاین، همدان- خبرنگاران- سخنگوی دستگاه ورزش و جوانان همدان گفت: تعطیلی فضاها و مکان های ورزشی زیر پوشش این اداره تا سرانجام سال تمدید شد.

خبرنگاران تعطیلی فضاهای ورزشی همدان تا خاتمه سال

حمدالله چاروسایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده و در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، تمامی باشگاه های خصوصی و دولتی و نیز مجموعه های ورزشی در سطح استان همدان تا خاتمه سال تعطیل شد.

وی اضافه نمود: با تعطیلی فضاهای ورزشی، تمامی دوره های تمرینی، آموزشی و مسابقاتی نیز در سطح هیات های ورزشی این استان تعطیل خواهد بود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان اضافه نمود: این تمهیدات به منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران همدان به بیماری کرونا ویروس اتخاذ شده تا از بروز چنین بیماری در بین شهروندان جلوگیری گردد.

چاروسایی گفت: البته ادارات ورزش و جوانان سطح استان همدان باز هستند و خدمات لازم به جامعه ورزشکار ارایه می گردد.

وی در مورد دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر در اختیار گذاشتن فضاهای ورزشی در صورت قرنطینه گفت: این امکان در همدان نیز وجود دارد البته تا به امروز هیچ درخواست رسمی از سوی ستاد استانی پیشگیری از کرونا برای این اقدام صورت نگرفته است.

چاروسایی با تمجید از تبلیغات و اطلاع رسانی بسیار مطلوب بعضی هیات های ورزشی در سطح استان پیرامون راهکارهای لازم در پیشگیری از کرونا گفت: تمامی این اقدام ها همسو با سیاست های ستاد مبارزه با ویروس کرونا انجام می گردد.

هم اینک بیش از 85 هزار ورزشکار در قالب بیش از 300 سالن ورزشی در سطح استان همدان فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 47

به "خبرنگاران تعطیلی فضاهای ورزشی همدان تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی فضاهای ورزشی همدان تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید