خبرنگاران تدوین برنامه عملیاتی جهش فراوری با افزایش بهره وری

به گزارش چه خبر آنلاین، تهران- خبرنگاران- معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایدرو از بازطراحی و بازبینی برنامه های عملیاتی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با موضوع راهبرد جهش فراوری اطلاع داد.

خبرنگاران تدوین برنامه عملیاتی جهش فراوری با افزایش بهره وری

به گزارش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، محمدباقر عالی در هشتمین نشست شورای معاونان این سازمان در سال جهش فراوری، یکی از راهکارهای اساسی مد نظر برای یاری به تحقق اهداف جهش فراوری و افزایش معنی دار میزان بازدهی در بخش صنعت را توجه واقعی به مولفه حیاتی بهره وری عوامل فراوری به ویژه نیروی انسانی برشمرد.

وی انگیزه بخشی بیش از پیش، تعریف وظایف کمی شده و ریز عملکردهای مشخص و افزایش ضریب مشارکت جمعی سرمایه های انسانی را از جمله رویه های موثر در فرایند تحقق بخشی به راهبرد امسال رهبر معظم انقلاب برشمرد که ایدرو با تمرکز مضاعف در امسال در دست انجام دارد.

معاون وزیر صنعت ادامه داد: دانش انباشته، بیش از نیم قرن تجربه تخصصی و توانمندی نیروهای این سازمان باید در نهایت منجر به مشاهده ملموس جهش در برون دادهای مفید و اثر بخش در صنعت کشور گردد.

در این نشست رویکردهای یازده گانه ایدرو به منظور حداکثر تطابق اقدامات با موضوع جهش فراوری از سوی معاونت برنامه ریزی این سازمان طرح و به شور گذاشته شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 107

به "خبرنگاران تدوین برنامه عملیاتی جهش فراوری با افزایش بهره وری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تدوین برنامه عملیاتی جهش فراوری با افزایش بهره وری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید