خبرنگاران آزمایش کرونای 11 نفر در بردسکن مثبت اعلام شد

به گزارش چه خبر آنلاین، مشهد- خبرنگاران- رئیس شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا 30 نفر با تشخیص سندروم حاد تنفسی بستری شدند که از این تعداد نتیجه آزمایش 11 نفر مثبت اعلام شده، 4 نفر از این افراد بهبود یافته و باقی مراحل درمانی خود را طی می نمایند.

خبرنگاران آزمایش کرونای 11 نفر در بردسکن مثبت اعلام شد

مهدی عاقلتر سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در حال حاضر 12 نفر مشکوک به کرونا در بخش سندروم حاد تنفسی بیمارستان ولی عصر (عج) این شهر بستری هستند.

وی با بیان اینکه تا به امروز بیمار بدحال و فوتی در این شهرستان نداشته ایم، گفت: به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بردسکن بخش بچه ها بیمارستان ولی عصر (عج) این شهرستان تخلیه و به بیماران مبتلا به سندروم حاد تنفسی و ویروس کرونا اختصاص یافته است.

وی گفت: گرچه در حال حاضر با کمبود تخت و فضا در بیمارستان روبرو نیستیم اما با توجه به عدم همکاری مردم و بی توجهی به هشدارهای بهداشتی فرایند بیماری در بردسکن سیر صعودی دارد.

وی اضافه نمود: سه شنبه هفته گذشته، پنج بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی و ویروس کرونا بستری بودند، اما اکنون این تعداد به 12 نفر افزایش یافته که مهمترین دلیل فرایند افزایش بیماری، تجمع مردم در بازار و خیابان هاست.

عاقلتر گفت: رعایت مسائل بهداشتی، پرهیز از رفت و آمد غیر ضروری در داخل شهر و توجه به قرنطینه خانگی بهترین اثر دهی را برای مصون ماندن از ویروس کرونا دارد.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه گیر است در استان خراسان رضوی 631 نفر گزارش شده است.

بردسکن در 273 کیلومتری مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 71

به "خبرنگاران آزمایش کرونای 11 نفر در بردسکن مثبت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزمایش کرونای 11 نفر در بردسکن مثبت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید