حمله موشکی به پایگاه آمریکای عین الاسد

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرنگاران : بعضی گزارشهای تأیید نشده از حمله راکتی به پایگاه عین الاسد در عراق که محل استقرار نیروهای نظامی آمریکا است، حکایت می نماید.

حمله موشکی به پایگاه آمریکای عین الاسد

به گزارش به نقل از مهر، بعضی گزارشهای تأیید نشده بامداد شنبه از حمله راکتی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در استان الانبار عراق اطلاع دادند.

گزارش های اولیه از شنیده شدن صدای آژیر هشدار حملات موشکی در این پایگاه که میزبان نظامیان تروریست آمریکایی است، حکایت دارند.

منابع خبری همچنین گزارش داده اند که دو سامانه پدافند ضد موشکی سی رام و پاتریوت که اخیراً در محوطه پایگاه نصب شده اند، پیروز به رهگیری و انهدام راکت ها نشده اند.

گفتنی است که یک منبع امنیتی در استان الانبار سه شنبه گذشته نیز از حمله راکتی به عین الاسد اطلاع داد و بیان کرد که راکت ها از منطقه تحت کنترل ارتش عراق در منطقه البیادر در جنوب پایگاه که یک منطقه زراعی در جاده اصلی میان منطقه هیت و ناحیه البغدادی است، شلیک شده است.

گفتنی است که اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق درباره حمله سه شنبه گذشته بیان کرد که دو راکت به عین الاسد اصابت نموده است، اما این حمله تلفات و خساراتی به دنبال نداشته است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 842

به "حمله موشکی به پایگاه آمریکای عین الاسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله موشکی به پایگاه آمریکای عین الاسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید