جنگنده های روسیه نابودی کشتی های مهاجم را تمرین کردند

به گزارش چه خبر آنلاین، واحدهای هوایی ناوگان دریای سیاه روسیه و ناحیه نظامی جنوبی این کشور در جریان تمریناتی مشترک و هماهنگ، عملیات حمله موشکی و بمباران کشتی های مهاجم دشمن فرضی در منطقه دریای سیاه را به اجرا گذاشتند.

جنگنده های روسیه نابودی کشتی های مهاجم را تمرین کردند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، دفتر مطبوعاتی ناوگان دریای سیاه روسیه بیان کرد که پروازهای آموزشی نیروهای هوایی این ناوگان و هواپیماهای ناحیه نظامی جنوبی روسیه روز آدینه در آسمان منطقه دریای سیاه انجام شد که در جریان آن خلبانان جنگنده های روسی عملیات حمله موشکی و بمباران علیه کشتی های دشمن فرضی را انجام دادند.

طبق این اطلاعات، در جریان این مانور آموزشی که در آن بیش از 10 فروند هواپیمای جنگی مشارکت داشتند، جنگنده های سوخو-30ام و جنگنده بمب افکن های نوع سوخو-24ام، جنگنده های رهگیر سوخو-27 و بمب افکن های سوخو-34 مورد استفاده قرار گرفتند. در این تمرینات نقش کشتی دشمن فرضی را هم دو کشتی عظیم حمل نیروهای هوابرد روسی ایفاء کردند.

خدمه هواپیماها در هدف قرار دادن اهداف مشخص شده بصورت فردی و مشترک عملیات موفقی را انجام دادند.

این تمرینات با هدف بالا بردن توان رزمی نیروهای هوایی ناوگان دریای سیاه و منطقه نظامی جنوبی روسیه، در شرایطی انجام گرفت که مانورهای نظامی-دریایی چندملیتی سی بریز-2021 در سواحل اوکراین و منطقه ها شمال غربی دریای سیاه در حال برگزاری است که در آنها بیش از 5 هزار نیروی نظامی، 32 کشتی و 40 هواپیما از کشورهای عضو ناتو و دیگر شرکای آن در سراسر دنیا شرکت دارند.

مقامات مسکو حضور گسترده نیروهای نظامی فرامنطقه ای در دریای سیاه را اقدامی تحریک آمیز می دانند و این ماجراجویی، تا به امروز منجر به چند حادثه نظامی شده که برجسته ترین آن، نقض مرزهای دریایی روسیه به وسیله ناوشکن انگلیسی در سواحل کریمه بود که به پاسخ قاطع روسیه و برخورد نظامی نیروهای نظامی روسی با این کشتی منجر شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 938

به "جنگنده های روسیه نابودی کشتی های مهاجم را تمرین کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده های روسیه نابودی کشتی های مهاجم را تمرین کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید