تیراندازی در نیویورک ظرف 8 ماه رکورد سال گذشته را پشت سر گذاشت

به گزارش چه خبر آنلاین، شمار موارد تیراندازی در شهر نیویورک، از شروع سال 2020 تا کنون از تعداد کل تیراندازی های سال گذشته در این شهر بالاتر رفته است.

تیراندازی در نیویورک ظرف 8 ماه رکورد سال گذشته را پشت سر گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، از شروع امسال میلادی، تعداد موارد ثبت شده تیراندازی در شهر نیویورک از آمار کل تیراندازی های سال 2019 در این شهر فراتر رفته است.

به نوشته روزنامه دیلی میل، روز شنبه شمار موارد ثبت شده تیراندازی در نیویورک از شروع امسال میلادی به 777 مورد رسید. این در حالی است که در کل سال 2019 این شهر شاهد 776 مورد تیراندازی بود.

جوزف جیاکالون از مقامات سابق پلیس نیویورک و استاد دانشگاه در این باره گفت: اوضاع فقط در حال بدتر شدن است. همچنان که تیراندازی ها ادامه پیدا می نمایند، انتقام جویی هایی را نیز در پی دارند. این یک چرخه تبهکارانه است که پلیس نیویورک همیشه کوشش نموده با آن مقابله کند اما دیگر قادر به انجام آن نیستند و در مواردی نیز تمایلی نسبت به این کار ندارند.

قربانی هفتصد و هفتاد و هفتمین تیراندازی در نیویورک که جوانی 24 ساله است، پس از انتقال به بیمارستان در مصاحبه ای گفت، در خیابان صدای شلیک گلوله شنیده و زمانی متوجه شد زخمی شده است که احساس درد نموده است.

علاوه بر این، روز یکشنبه نیز 10 قربانی تیراندازی به آمار این شهر اضافه شد. همچنین ظرف یک هفته گذشته، 32 مورد تیراندازی در این شهر اتفاق افتاده و 36 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.

شهر نیویورک در دهه 1990 میلادی به عنوان یکی از کم جرم وجنایت ترین شهرهای آمریکا شناخته می شد اما از شروع سال 2020 تا کنون 952 نفر در این شهر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته یا زخمی شده اند. به طوری که از یکم تا 30 ژوئن امسال، تعداد تیراندازی ها در نیویورک نسبت به دوره مشابه در سال گذشته 130 درصد افزایش یافته است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 355

به "تیراندازی در نیویورک ظرف 8 ماه رکورد سال گذشته را پشت سر گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در نیویورک ظرف 8 ماه رکورد سال گذشته را پشت سر گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید