تور دوحه: توافق منطقه ها آزاد و فدراسیون فوتبال برای اعزام هوادران به جام جهانی قطر

به گزارش چه خبر آنلاین، منطقه ها آزاد و فدراسیون فوتبال در رابطه با برگزاری کمپ های تیم ملی در منطقه ها آزاد و برنامه هایی برای اعزام هواداران فوتبال به جام جهانی قطر توافق کردند.

تور دوحه: توافق منطقه ها آزاد و فدراسیون فوتبال برای اعزام هوادران به جام جهانی قطر

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، سعید محمد - مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری - صنعتی و ویژه مالی در نشستی مشترک با رییس فدراسیون فوتبال در مورد توسعه همکاری های مشترک و احداث کمپ های تیم های ملی ملاقات و گفت وگو کردند.

در این نشست که با حضور علی درویش پور، مدیرعامل و مهدی زارعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال و احسان اصولی، عضو هیات رییسه و سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون برگزار گردید، در مورد برنامه ریزی برای راه اندازی کمپ های تیم های ملی در منطقه ها آزاد از جمله کیش، قشم، اروند و انزلی بحث و گفتگو شد.

هم چنین مقرر شد برنامه ریزی جامعی برای اعزام هواداران ایرانی به جام جهانی قطر و محل استقرار و تسهیل تردد آنها به قطر، میزبان جام جهانی با رعایت اصل سفر مقرون به صرفه قیمت صورت بگیرد.

از آنجا که سازمان منطقه ها آزاد برای حمایت همه جانبه از تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اعلام آمادگی نموده است، در این نشست توافق شد اقدامات لازم برای امضای تفاهم نامه فی مابین منطقه ها آزاد و فدراسیون فوتبال صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1044

به "تور دوحه: توافق منطقه ها آزاد و فدراسیون فوتبال برای اعزام هوادران به جام جهانی قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: توافق منطقه ها آزاد و فدراسیون فوتبال برای اعزام هوادران به جام جهانی قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید