تروریست ها 24 بار ادلب سوریه را گلوله باران کردند

به گزارش چه خبر آنلاین، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دریادار الکساندر کارپوف معاون مرکز آشتی سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه روز پنج شنبه در یک نشست خبری بیان کرد که تروریست های وابسته به جبهه النصره ظرف 24 ساعت گذشته 24 بار منطقه کاهش تنش در ادلب سوریه را گلوله باران کردند.

تروریست ها 24 بار ادلب سوریه را گلوله باران کردند

به گفته این مقام نظامی روسیه، تروریست ها مناطق ادلب، لاذقیه، حماء و حلب را به ترتیب 12، 8، 3 و 1 بار هدف حمله قرار دادند.

وی همچنین به این نکته اشاره نمود که طبق داده های طرف سوری، تعداد حمله ها در مجموع 19 بار بوده است.

این دریادار روسی اعلام نمود که در همین بازه زمانی، از سوی گروه های مسلح غیرقانونی و تحت کنترل ترکیه هیچ حمله ای ثبت نشده است و اضافه کرد که یگانهای پلیس ارتش روسیه خودروهای غیرنظامی در بزرگراه ام 4 حدفاصل استان الرقه و الحسکه را اسکورت نکرده بودند.

لازم به ذکر است که مرکز آشتی طرف های متخاصم و نظارت بر انتقال پناهندگان در جمهوری عربی سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه در فوریه 2016 بنا قرار گرفت. از جمله وظایف این مرکز می توان به امضای توافقنامه هایی در زمینه گروه های مسلح غیرقانونی و توافق های منفرد برای پیوستن به رژیم قطع مخاصمات و همچنین هماهنگ سازی تحویل یاری های بشردوستانه اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 727

به "تروریست ها 24 بار ادلب سوریه را گلوله باران کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تروریست ها 24 بار ادلب سوریه را گلوله باران کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید