تور آلمان ارزان: بوندس لیگا، شکست خانگی اشتوتگارت مقابل اینتراخت فرانکفورت، مونشن گلادباخ به تساوی بسنده کرد

به گزارش چه خبر آنلاین، در بیست و یکمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال آلمان، یک شکست خانگی در کارنامه تیم اشتوتگارت به ثبت رسید.

تور آلمان ارزان: بوندس لیگا، شکست خانگی اشتوتگارت مقابل اینتراخت فرانکفورت، مونشن گلادباخ به تساوی بسنده کرد

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته بیست و یکم بوندس لیگای آلمان و در دومین شب از این هفته از رقابت ها، امشب (شنبه) از ساعت 18 به وقت تهران 5 بازی همزمان برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم های فوتبال اشتوتگارت و بوروسیا مونشن گلادباخ متوقف شدند.

تیم اشتوتگارت که میزبان اینتراخت فرانکفورت بود با نتیجه 3 بر 2 به میهمان خود باخت. آنتون 42 و کالادزیچ 70 برای اشتوتگارت گلزنی کردند و گل های اینتراخت هم به ترتیب به وسیله ایوان اندیکا در دقیقه 7 و آیدین هروستیچ (2 بار) در دقایق 47 و 77 به ثمر رسید.

تیم بوروسیا مونشن گلادباخ هم که میهمان آرمینیا بیلفلد بود به تساوی یک - یک رضایت داد. یانی لوکا سرا در دقیقه 19 برای بیلفلد گل نخست را به ثمر رساند و آلاسانه پلئا در دقیقه 38 گل تساوی را زد.

در سه بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

آگزبورگ 2 - یونیون برلین صفر

ماینتس 2 - هوفنهایم صفر

کلن یک - فرایبورگ صفر

در ادامه بازی ها، امشب از ساعت 21 به وقت تهران، بایرن مونیخ میزبان لایپزیگ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1196

به "تور آلمان ارزان: بوندس لیگا، شکست خانگی اشتوتگارت مقابل اینتراخت فرانکفورت، مونشن گلادباخ به تساوی بسنده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: بوندس لیگا، شکست خانگی اشتوتگارت مقابل اینتراخت فرانکفورت، مونشن گلادباخ به تساوی بسنده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید