بهره برداری از 3500 واحد مسکن محرومان در تا سرانجام بهمن ماه سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا خاتمه بهمن ماه سال جاری 3500 واحد مسکن محرومان در این استان با همکاری سازمان مدیریت، استانداری و بنیاد مسکن ساخته و به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از 3500 واحد مسکن محرومان در تا سرانجام بهمن ماه سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد

جهت دریافت خدمات طرح الاچیق باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

حسین کلانتری عصر روز چهارشنبه چهارم تیرماه در نشست شورای مسکن استان اضافه کرد: طرح ملی اقدام مسکن گام مثبتی از سوی دولت تدبیر و امید است.

وی توضیح داد: بیش از 40 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به شهر یاسوج است که پیدا کردن زمین برای طرح ملی اقدام مسکن این شهر سخت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: املاک و زمین های مازاد بر احتیاج دستگاه های دولتی در شهرستان های مختلف استان در اختیار این طرح قرار داده گردد و در صورت معرفی نکردن از سوی دستگاه مربوطه اداره کل راه و شهرسازی شناسایی گردد.

کلانتری گفت: شهرداران، فرمانداران، دستگاه های دولتی، بنیاد مسکن و سازمان نظام مهندسی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

وی تاکید نمود: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مسکن فرهنگیان جزو 5 استان برتر کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود: راه و شهرسازی زمین های مازاد دستگاه های اجرایی دولتی در شهرستان های مختلف استان را شناسایی کند.

کلانتری ادامه داد: در بعضی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد طرح اقدام ملی پیشرفت خوبی دارد، در بعضی شهرها پیشرفت متوسط بوده و در بعضی شهرها از جمله یاسوج و سی سخت به علت نبود زمین پیشرفت ضعیف است.

وی بیان نمود: دقت لازم در پایش متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن صورت گیرد که این واحدهای مسکونی به افراد واجد شرایط واگذار گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: همه دستگاه ها و شرکت های دولتی مکلف به واگذاری اراضی مازاد خود به راه و شهرسازی هستند.

کلانتری با بیان اینکه سال جاری، سال پرکاری را بخصوص در زمینه مسکن خواهیم داشت، گفت: تا خاتمه بهمن ماه سال جاری 3500 واحد مسکن محرومان در این استان با همکاری سازمان مدیریت، استانداری و بنیاد مسکن ساخته و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: علاوه بر این تعداد همچنین 2700 واحد مسکن ویژه روستایی، 3300واحد خسارت دیده ناشی از زلزله، 706 واحد خسارت دیده از سیل و 4142 واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان در حال ساخت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 235

به "بهره برداری از 3500 واحد مسکن محرومان در تا سرانجام بهمن ماه سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 3500 واحد مسکن محرومان در تا سرانجام بهمن ماه سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید