برد نفت هدیه به خانواده های داغدارکرونایی، برای پول بازی نمی کنیم

به گزارش چه خبر آنلاین، به گزارش خبرنگاران، بهنام سراج یکشنبه شب بعد از پیروزی تیمش در برابر پارس جنوبی جم در گفتگوی خبری پایان بازی اظهار کرد: قبل از بازی هم به بازیکنان تیم گفته بودم که چند هفته است تیم ما در آبادان پیروز نشده و هواداران بی شمار ما که بازیکنان به عشق آنها بازی می کنند از این مسئله ناراحت هستند.

برد نفت هدیه به خانواده های داغدارکرونایی، برای پول بازی نمی کنیم

وی افزود: به لحاظ مالی این قدر در مشکل هستیم که اکنون بازیکنان صنعت نفت آبادان برای پول بازی نمی کنند و فقط به خاطر خودشان، خانواده هایشان، هواداران و آبادان فوتبال بازی می کنند. این سه امتیاز یک هدیه به آنهایی که است که در این مدت در جنگ با بیماری کرونا عزیزان خود را از دست داده اند و شاید و فقط شاید این سه امتیاز و این پیروزی ذره ای آنها را شاد کند.

سراج ادامه داد: پیروزی خوبی بود ولی امیدوارم این فرایند بردن را در بازی های آینده هم حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص تأثیر تعطیلی چهار ماهه لیگ برتر به دلیل شیوع بیماری کرونا بیان نمود: قطعاً این تعطیلی روی تیم ما تأثیر داشت. شاید ما در این بازی پیروز شدیم ولی اگر بازی را خوب نگاه کنید به لحاظ بدنی هنوز تیم ما به شرایط خوبی نرسیده است که این موضوع طبیعی است و در فوتبال دنیا هم این شرایط قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های کشور یکشنبه شب تیم های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی دو بر صفر صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 433

به "برد نفت هدیه به خانواده های داغدارکرونایی، برای پول بازی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد نفت هدیه به خانواده های داغدارکرونایی، برای پول بازی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید