بازیکنی از استقلال جدا نمی گردد، طرفداران حق دارند بی اعتماد باشند

به گزارش چه خبر آنلاین، به گزارش خبرنگاران، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال در واکنش به ارسال نامه وکیل دیاباته گفت: این خبر صحیح است و وکیل دیاباته با ارسال نامه ای خواستار دریافت حقوق موکلش شده است و ما وظیفه داریم این خواسته را فراهم کنیم. پیش از این تاکید کردم که آمده ام تا نگذارم حتی یک آجر از استقلال کم گردد و بر سر عهد خودم هستم.

بازیکنی از استقلال جدا نمی گردد، طرفداران حق دارند بی اعتماد باشند

مدیرعامل آبی پوشان ادامه داد: به وسیله همین پیغام به طرفداران استقلال اعلام می کنم همه کوششم را خواهم کرد که طلب دیاباته قبل از موعد معین شده پرداخت گردد. اگر چه بیش از 5 ماه است که حقوق این بازیکن ارزشمند و با اخلاق پرداخت نشده است، اما به هر شکل ممکن این مبلغ فراهم و به حساب این بازیکن واریز خواهد شد.

سعادتمند ادامه داد: بخشی از مطالبات به حق بازیکنان دیگر تیم نیز پرداخت شده است و از تمامی بازیکنان تیم بابت صبر و تحمل شأن پیرامون دریافت مطالبات صمیمانه تشکر می کنم.

وی اضافه نمود: تا زمانی که طلب دیاباته، میلیچ و حتی پادوانی عزیز پرداخت نگردد، طرفداران استقلال به باشگاه اعتماد نخواهند کرد و من هم قصد ندارم دست احتیاج به سمت آنها دراز کنم. بر این باورم که طرفدار استقلال حق دارد بی اعتماد باشد اما اعتمادی که در طول زمان به دست بیاید، خدشه دار شدنی نیست.

مدیرعامل آبی پوشان ادامه داد: می کوشم تا به جای دریافت یاری از طرفداران دلسوز استقلال که طی چند ساعت گذشته مرتباً با ارسال پیغام خواهان یاری مالی به باشگاه هستند، به آنها خدماتی را نمائیم که استفاده آنها از این نوع خدمات به استقلال نفع مالی برساند. به طرفدارانی که پیش از این با از دست دادن بازیکنان محبوب خود اشک ریخته اند تاکید می کنم که قرار نیست دیاباته یا بازیکن عزیز دیگری از استقلال جدا گردد.

وی اعلام نمود: دیاباته و بازیکنان دیگر تا همین امروز هم مردانگی کردند که بدقولی های مالی باشگاه را تحمل نموده اند. این فشارها هست اما به تدریج رفع خواهند شد. در استقلال استراحت معنا ندارد. به محض اینکه یک مشکل حل می گردد، بعدی از راه می رسد و ما می کوشیم برای رفع کردن این مسائل، خیلی سریع تر راه چاره مناسب را اجرایی کنیم.

احمد سعادتمند ادامه داد: باید کاری کنیم که طرفداران بتوانند به وسیله دریافت خدمات به تیم محبوب خود یاری نمایند ضمن اینکه مسائل مالی استقلال را نیز باید به هر شکل ممکن کاهش دهیم. درک می کنم که طرفداران استقلال از اخبار منفی و نگران نماینده خسته شده اند. اما از آنها کمی زمان می خواهم تا بستر مناسب برای سرانجام یافتن یا کاهش این اخبار فراهم گردد.

وی در سرانجام گفت: گر چه می دانم از همین امروز عزیزانی کوشش خواهند کرد که نتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم و از هیچ کوششی برای این منظور دست برنخواهند داشت، اما شک ندارم با حمایت طرفداران این کوشش های منفی بی ثمر خواهد ماند … کوشش برای کسب اعتماد متقابل و نزدیکی و اخوت بین باشگاه و طرفداران ارزشمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 185

به "بازیکنی از استقلال جدا نمی گردد، طرفداران حق دارند بی اعتماد باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنی از استقلال جدا نمی گردد، طرفداران حق دارند بی اعتماد باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید