بازگشایی خوابگاه های دانشجویی بسته به نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم

به گزارش چه خبر آنلاین، معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره تصمیم بازگشایی دانشگاه ها از 17 خرداد ماه، گفت: فعلا باید ببینیم که شرایط برگزاری امتحانات چگونه خواهد بود. قبل از شروع امتحانات خوابگاه ها باز نمی شوند.

بازگشایی خوابگاه های دانشجویی بسته به نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من خواسته اند که بازگشایی دانشگاه ها کارشناسی گردد.

خبرنگاران فارس در حال پیگیری شرایط دانشگاه ها برای بازگشایی از 17 خرداد ماه هستند. سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره تصمیم بازگشایی دانشگاه ها از 17 خرداد ماه، گفت: فعلا باید ببینیم که شرایط برگزاری امتحانات چگونه خواهد بود و حضوری در دانشگاه یا به صورت نیمه حضوری و نیمه غیرحضوری برگزار می گردد.

وی گفت: امتحانات دانشگاه تهران قرار است از 7 تیر ماه شروع گردد و حداکثر تا 3 هفته آینده نحوه دقیق برگزاری امتحانات در این دانشگاه معین خواهد شد. اما قبل از شروع امتحانات خوابگاه های دانشگاه بازگشایی نمی گردد.

مجوز فعلی حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه

به گفته وی، اجازه ای که تا به امروز برای حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه و بازگشایی خوابگاه گرفته ایم ویژه دانشجویان مقطع دکتری است که برای این دسته از دانشجویان هم با شرایط و براساس اولویت هایی حضور ممکن شده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 224

به "بازگشایی خوابگاه های دانشجویی بسته به نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی خوابگاه های دانشجویی بسته به نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید