بازرسی شبانه روزی و پلمب طولانی مدت اصنافی که مصوبه شورای تامین را رعایت نمی کنند

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از بازرسی شبانه روزی و پلمب طولانی مدت اصنافی که مصوبه شورای تامین را رعایت نمی کنند خبر داد.

بازرسی شبانه روزی و پلمب طولانی مدت اصنافی که مصوبه شورای تامین را رعایت نمی کنند

براتعلی صالحی گفت: 16 واحد صنفی که مصوبه تعطیلی ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای تامین را رعایت نکردند به مدت طولانی پلمب شدند.

وی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تعطیلی اصناف غیرضروری برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در سطح استان، تنها برخی از اصناف آن هم با رعایت پروتکل بهداشتی، اجازه فعالیت دارند سایر اصناف باید نسبت به تعطیلی مغازه خود اقدام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه بر اساس این دستورالعمل تمام واحدهای صنفی غیرضروری باید تا 15 فروردین تعطیل باشند، شرح داد: با توجه به بازرسی انجام گرفته در روز شنبه 9 فروردین ماه، تعداد 16 واحد صنفی غیرضروری در استان که به مصوبات پیش گفته عمل نکردند پلمب شدند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، صالحی بیان نمود: برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکان های شلوغ گشت های مشترک با حضور کننده استانداری، قاضی و بازرسان تعزیرات حکومتی، بازرسان مرکز بهداشت، بازرسان سازمان صمت، بازرسان اتاق اصناف و پلیس امنیت نیروی انتظامی در حال انجام است تا از فعالیت صنوف و فروشگاههای غیرضروری جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 97

به "بازرسی شبانه روزی و پلمب طولانی مدت اصنافی که مصوبه شورای تامین را رعایت نمی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی شبانه روزی و پلمب طولانی مدت اصنافی که مصوبه شورای تامین را رعایت نمی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید