ارائه خدمات بهداشتی به مراکز نگهداری معتادان متجاهر ری برای مقابله با کرونا

به گزارش چه خبر آنلاین، فرماندار ویژه شهرستان ری از ارائه خدمات بهداشتی به مراکز نگهداری معتادان متجاهر برای مقابله با کرونا ویروس اطلاع داد.

ارائه خدمات بهداشتی به مراکز نگهداری معتادان متجاهر ری برای مقابله با کرونا

حسین توکلی کجانی در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح فرایند مقابله با کرونا ویروس در سطح شهرستان ری ضمن قدردانی از کوشش و مجاهدت کادر درمان در عرصه مبارزه با این ویروس منحوس گفت: شهرستان ری علاوه بر آنکه در سطح ملی و باتوجه به وظایف مشخص شده برای شهرستان ها در عرصه مقابله با کرونا ویروس در خدمت رسانی شبکه سلامت وظایفی را برعهده داشت، با موضوعات دیگری هم روبرو بود و به مسافران فرودگاه حضرت امام (ره) در ورودی و خروجی این فرودگاه باید خدمات بهداشتی ارائه می کرد.

وی اضافه نمود: با توجه به وجود ندامتگاه و زندان تهران عظیم در این شهرستان ارائه خدمات بهداشتی به این افراد نیز انجام شد. از سوی دیگر با توجه به وجود مراکز نگهداری معلولین و سالمندان و همچنین نگهداری معتادان در شهرستان ری وبرنامه ریزی برای 10 هزار معتاد متجاهر، خدمت رسانی و ارائه خدمات بهداشتی به آنها نیز انجام شد.

به گفته کجانی، با توجه به وجود حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در این شهرستان در حوزه ارائه خدمات بهداشتی برای این حرم مطهر نیز باید تمهیدات ویژه ای اتخاذ می شد که همگی انجام شد و در حوزه محدودیت های کرونایی نیز همه موارد با دقت اعمال و اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 654

به "ارائه خدمات بهداشتی به مراکز نگهداری معتادان متجاهر ری برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات بهداشتی به مراکز نگهداری معتادان متجاهر ری برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید