اتلتیکومادرید به دنبال تمدید قرارداد با سیمئونه

به گزارش چه خبر آنلاین، خبرگزاری خبرنگاران- به زودی قرارداد دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید تا سال 2024 تمدید خواهد شد.

اتلتیکومادرید به دنبال تمدید قرارداد با سیمئونه

به گزارش خبرنگاران، روزنامه AS اسپانیا در شماره امروز خود نوشت اتلتیکو مادرید با الچولو به توافق رسیده است که قرارداد خود را برای دو سال دیگر تمدید کند تا این مربی باتجربه تا 30 ژوئن 2022 در وندا مترو پولیتانو بماند. ضمن اینکه سیمئونه درخواست امضای قرارداد با ستاره اینتر را دارد. این روزنامه در ادامه نوشته است که دیگو سیمئونه طی چند روز آینده قرارداد جدید خود را با اتلتیکو امضا خواهد نمود. قرارداد فعلی الچولو در 30 ژوئن 2022 به انتها رسید و مدیران روخی بلانکو برای تمدید قرارداد سیمئونه، با خواهر و مدیربرنامه او مذاکراتشان را انجام دادند و توافق برای تمدید قرارداد 2 ساله، حاصل شد.

آ.اس همچنین مدعی شده است که سیمئونه برای تقویت خط حمله خود خواهان به خدمت گیری لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی خط حمله اینتر شده است اما به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از اپیدمی کرونا، این مسئله معادلات را بسیار پیچیده نموده است چرا که اینتر برای فروش ستاره خود 70 میلیون یورو درخواست نموده است. مدیران چینی اینتر که بر فروش حداقل یک ستاره خود در این تابستان تأکید دارند، لائوتارو مارتینز و اشرف حکیمی دو مهره تأثیرگذار خود را از لیست غیرقابل فروش بودن خارج نموده اند و آنها برای بهبود تراز اقتصادی خود به دنبال فروش ستاره هایشان هستند.

یگو سیمئونه درباره واکنشش وقتی که فهمید ممکن است اتلتیکو بتواند با سوارز قرارداد ببندد صحبت نموده است. لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو مادرید، را بارسا نخواست. او پس از جدایی تلخ از کاتالان ها به اتلتیکو پیوست و به این تیم یاری کرد تا پس از سالها در لالیگا به قهرمانی برسد. دیگو سیمئونه، سر مربی اتلتیکو، درباره هیجان زدگی خود وقتی که برای اولین بار شنید اتلتیکو ممکن است بتواند سوارز را به خدمت بگیرد، صحبت نموده است.

سوارز دراین فصل نقشی کلیدی در قهرمانی اتلتیکو داشت و بهترین گلزن این تیم بود. سیمئونه از ابتدا و پیش از پیوستن ستاره اروگوئه ای به اتلتیکو، می دانست که او می تواند در نبرد بر سر قهرمانی معین نماینده باشد. سیمئونه گفت: وقتی این فرصت برای اتلتیکو پیش آمد که با سوارز قرارداد ببندد، باشگاه به من زنگ زد و گفت که نظرت درباره لوییس سوارز چیست؟ من گفتم جدی می گویید؟ اصلا از من نپرسید، بگذارید کوشش مان را برای دریافت او بکنیم. بعد باشگاه اجازه داد که من با سوارز صحبت کنم.

وقتی با او صحبت کردم اولین چیزی که به سوارز گفتم این بود: ببین لوییس ما احتیاج داریم که ببریم و تو هم می خواهی که ببری، پس این فرصت وجود دارد. سیمئونه همچنین اضافه نمود که او با دیدن عطش سوارز به پیروزی از همان نخستین روز شگفت زده شده است. سیمئونه اضافه نمود: بازیکنانی هستند که موهبتی جادویی دارند، مثل سوارز که یک برنده ذاتی است.

او در بحبوحه جنجال ها و صحبت هایی که درباره جدایی اش از بارسا می شد، با سرکشی و یاغی گری یک بچه 20 ساله و با اشتیاق به اینکه نشان دهد هنوز توانایی اش را دارد، پیش ما آمد. و وقتی آدمی که به پیروزی و قهرمانی عادت دارد، به تیمی می آید که احتیاج به بردن و قهرمانی دارد. سالی که پیش رو است می تواند خیلی خوب به نظر برسد!

هکتور بیرین، مدافع راست 26 ساله و اسپانیایی باشگاه آرسنال مورد توجه اتلتیکو مادرید قرار گرفته است. به نقل از مارکا، سران اتلتیکو مادرید به جذب هکتور بیرین ابراز علاقه نموده اند. این رسانه اسپانیایی ادعا می نماید که دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید خواهان جذب بیرین برای ایجاد رقابت با تریپیر در سمت راست خط دفاعی تیم خود است اما بعضی از رسانه ها ادعا می نمایند که فولبک توپچی ها قرار است جانشین تریپیر در اتلتیکو مادرید باشد. هکتور بیرین تا سال 2023 با آرسنال قرارداد دارد و در فصل جاری، در 35 مسابقه برای این تیم به میدان رفت و پیروز شد تا یک گل به ثمر برساند و 4 پاس گل نیز بدهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 880

به "اتلتیکومادرید به دنبال تمدید قرارداد با سیمئونه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکومادرید به دنبال تمدید قرارداد با سیمئونه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید