آقاجری: تامین اجتماعی در حق حوزه انتخابیه ام ظلم نموده است ، هندیجان فاقد مرکز درمانی است

به گزارش چه خبر آنلاین، نماینده مجلس گفت: حوزه انتخابیه بنده شدیدا از کمبود مراکز درمانی تامین اجتماعی رنج می برد و تامین اجتماعی با بی توجهی در حق این منطقه ظلم نموده است.

آقاجری: تامین اجتماعی در حق حوزه انتخابیه ام ظلم نموده است ، هندیجان فاقد مرکز درمانی است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید.

حبیب آقاجری نماینده بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، گفت: حوزه انتخابیه بنده شدیدا از کمبود مراکز درمانی تامین اجتماعی رنج می برد و تامین اجتماعی با بی توجهی در حق این منطقه ظلم نموده است.

وی با اشاره به اینکه شهر ماهشهر با بیش از 150 هزار بیمه شده، تنها یک بیمارستان تامین اجتماعی دارد، ادامه داد: این بیمارستان به شدت از کمبود پزشک متخصص، پزشک عمومی و کادر متخصص رنج می برد و امکانات و تجهیزات اولیه از جمله سی تی اسکن هم ندارد که موجب دردسر های فراوان برای بیمه شدگان شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه شهر چمران حدود 40 هزار و شهرک شهید طالقانی حدود 30 هزار جمعیت بیمه شده دارند، بیان نمود: این دو منطقه فاقد هرگونه مرکز تامین اجتماعی هستند و انتظار میرود فورا در هر دو منطقه درمانگاه تامین اجتماعی دایر گردد.

آقاجری ضمن بیان این نکته که صد ها نفر از مردم شهرستان های بندرماهشهر و بندرهندیجان از راه صیادی امرار معاش می نمایند، گفت: نیمی از این صیادان بیمه نیستند و باید تدبیری اندیشیده گردد تا تمامی صیادان از بیمه تامین اجتماعی برخوردار شوند.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به 30 هزار نفر بیمه شده اصلی در شهرستان امیدیه، خواهان ارتقای هرچه سریعتر درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان امیدیه به بیمارستان و تامین تجهیزات و کادر درمانی برای این مرکز شد.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد بیمه شده به نسبت جمعیت در بندرامام خمینی(ره) وجود دارد، از کمبود شدید امکانات و کادر درمانی درمانگاه این منطقه انتقاد کرد و خواهان ارتقا و توسعه این درمانگاه شد.

آقاجری همچنین با اشاره به 30 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان هندیجان، بیان داشت: این شهرستان فاقد هرگونه مرکز درمانی تامین اجتماعی است و باید فورا یک مرکز درمانی تامین اجتماعی در این شهرستان تاسیس گردد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه هلدینگ شستا از زیر مجموعه های تامین اجتماعی حدود 6 شرکت پتروشیمی در منطقه ویژه مالی پتروشیمی دارد و در سایر شرکت های پتروشیمی منطقه نیز سهام دار است، خواهان دستور جدی رئیس سازمان تامین اجتماعی جهت استخدام نیرو های بومی و استفاده از توان نیرو های متخصص بومی جهت بکارگیری در هیات مدیره ها و مدیرعاملی شرکت های پتروشیمی شد.

آقاجری در خاتمه بیان داشت: تمام این مسائل و نقدها را در نشست اخیر مجمع نمایندگان خوزستان با رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور مطرح کردم و همچنین به صورت مکتوب و در 8 صفحه تذکرات لازم را ابلاغ نموده و تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 362

به "آقاجری: تامین اجتماعی در حق حوزه انتخابیه ام ظلم نموده است ، هندیجان فاقد مرکز درمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقاجری: تامین اجتماعی در حق حوزه انتخابیه ام ظلم نموده است ، هندیجان فاقد مرکز درمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید