نینتندو: سوییچ 2 تا مارس 2025 معرفی می گردد

به گزارش چه خبر آنلاین، شرکت نینتندو به تازگی اعلام نموده که هواداران می توانند تا قبل از سرانجام امسال میلادی یعنی مارس 2025، منتظر معرفی نینتندو سوییچ 2 باشند.

نینتندو: سوییچ 2 تا مارس 2025 معرفی می گردد

شایعات در خصوص کنسول نو نینتندو در چند سال گذشته به شدت داغ بوده است که با توجه به اینکه کنسول هیبریدی منحصر به فرد این شرکت در سال 2017 عرضه شده، قابل درک است. از طرفی در ماه های اخیر به طور فزاینده ای، تعدادی شایعه از سوئیچ 2 به بیرون درز نموده است و یک خرده فروش ژاپنی حتی پیش از موعد، این کنسول شایعه شده را در وبسایت خود در ژانویه 2024 لیست نموده است. طبق اطلاعات فاش شده، انتظار می رود کنسول نو سوییچ با نسخه قبلی سازگار باشد، کنترل ها را تغییر دهد و شاید مهم ترین نکته این باشد که کنسول نو دارای صفحه نمایش بزرگتری است که تا رزولوشن 1080p را پوشش می دهد.

حال رئیس نینتندو، شونتارو فوروکاوا (Shuntaro Furukawa)، به تازگی تایید نموده که اعلامیه ای در خصوص جانشین سوییچ پیش از سرانجام سال مالی جاری ارائه خواهد شد. سال مالی نینتندو در 31 مارس 2025 (11 فروردین 1404) به سرانجام می رسد، بنابراین نزدیک به یک سال دیگر تا آن موقع مانده که ممکن است برای گیمر های مشتاق چندان دلگرم کننده نباشد. از طرفی فوروکاوا به هواداران اعلام نمود که در رویداد آینده نینتندو دایرکت در ژوئن، هیچ اشاره ای به این کنسول نخواهد شد.

لازم به ذکر است که تاریخ ذکر شده، در واقع با برآورد های قبلی تحلیلگران و افشاگران مبنی بر اینکه مارس 2025 می تواند یک پنجره احتمالی برای انتشار سوییچ 2 باشد، همراه است. البته پیش از این، بعلاوه قرار بود که جانشین سوییچ در نیمه دوم سال 2024 عرضه گردد، اما ظاهرا این تاریخ از داخل به تعویق افتاد تا اطمینان حاصل گردد که عرضه کافی برای پاسخگویی به تقاضای پیش بینی شده وجود دارد.

در ادامه بیانیه کامل فوروکاوا آمده است:

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1403 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1513

به "نینتندو: سوییچ 2 تا مارس 2025 معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نینتندو: سوییچ 2 تا مارس 2025 معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید