نبرد کروکودیل بزرگ نیل با سگ های وحشی بر سر ناهار

به گزارش چه خبر آنلاین، کروکدیل های نیل یکی از بزرگترین گونه های کروکدیل در دنیا هستند. به طور میانه، نر های بالغ بین 11.5 تا 16 فوت طول دارند، اگرچه می توانند تا 20 فوت یا بیشتر رشد نمایند. از نظر وزن، مقدار میانه آن ها بین 500 تا 1650 پوند است.

نبرد کروکودیل بزرگ نیل با سگ های وحشی بر سر ناهار

به گزارش سانا: بیایید برای یک سافاری مجازی به آفریقا برویم، جایی که شاهد نمایش دو حیوان از مجذوب نماینده ترین موجودات قاره باشیم: سگ وحشی آفریقایی و کروکدیل نیل.

سگ های وحشی آفریقایی دوندگان ماراتن قلمرو حیوانات هستند. آن ها اجتماعی، باهوش و به طور جدی سریع هستند. آن ها با گوش های بزرگ و کت های تکه کاری شان، بعضی از منحصربه فردترین سگ های نیش هستند که تا به حال دیده اید. اما اجازه ندهید ظاهر عجیب و غریب آن ها شما را فریب دهد چرا که این سگ ها از کارآمدترین شکارچیان در دنیا هستند.

تمساح نیل از وزنه های واقعی آبراه های آفریقا هستند. آن ها قدیمی، قدرتمند و صادقانه بگوییم، کمی ترسناک هستند. آن ها با پوست زره پوش، آرواره های قوی و سبک شکار یواشکی خود، حاکمان بلامنازع حوزه های آبی هستند.

این نمونه های چشمگیر از پستانداران و خزندگان آفریقایی را می توان در ویدیوی زیر در رویارویی با هوش سریع و زور بی رحم مشاهده کرد. بیایید درباره این حیوانات شگفت انگیز بیشتر بدانیم تا صحنه رویارویی بین هر دوی آن ها را فراهم کنیم.

کروکدیل های نیل چقدر بزرگ می شوند؟

کروکدیل های نیل یکی از بزرگترین گونه های کروکدیل در دنیا هستند. به طور میانه، نر های بالغ بین 11.5 تا 16 فوت طول دارند، اگرچه می توانند تا 20 فوت یا بیشتر رشد نمایند. از نظر وزن، میزان میانه آن ها بین 500 تا 1650 پوند است.

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1493

به "نبرد کروکودیل بزرگ نیل با سگ های وحشی بر سر ناهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد کروکودیل بزرگ نیل با سگ های وحشی بر سر ناهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید