مقاومت باورنکردنی تسلا زیر آوار سنگین ساختمان، ادعای عجیب ایلان ماسک ثابت شد، عکس

به گزارش چه خبر آنلاین، گجت نیوز نوشت: اخیراً یک تسلا مدل 3 از ریزش آوار دیواری بزرگ در چین جان به سالم برده است؛ اتفاقی که می تواند یکی از ادعاهای ایلان ماسک را ثابت کند.

مقاومت باورنکردنی تسلا زیر آوار سنگین ساختمان، ادعای عجیب ایلان ماسک ثابت شد، عکس

اگر اخبار خودرو و دنیای اتومبیل ها را دنبال نموده باشید، قطعا میدانید که تا به اینجا شاید نواقص فنی یا تصادفات شدید محصولات تسلا بیشتر تحت پوشش رسانه ها قرار گرفته باشند؛ از تصادف مرگ بار تسلا مدل 3 تا تصادف زنجیره ای ناشی از خطای سیستم رانندگی اتوماتیک تسلا و تصادف با ماشین پلیس و چندین زخمی! با وجود این، اخیراً یک تسلا مدل 3 به شکلی در برابر ریزش آوار یک دیوار متشکل از هزاران آجر مقاومت نشان داده است که می تواند باعث تعجب عده بسیاری گردد.

ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر جنجال برانگیز که مدیریت تسلا را بر عهده دارد، در گذشته مدعی شده بود سقف خودروهای این شرکت می تواند وزن یک فیل بزرگسال را تحمل کند. حالا یک تسلا مدل 3 طی حادثه ای در چین توانسته است زیر آوار یک دیوار فرو ریخته بر اثر سیل تا حد چشمگیری سالم باقی بماند، در حالی که بقیه خودروها حتی اگر کامل تخریب نشده باشند، آسیب شدیدی دیده اند؛ همین شاید گواهی بر این باشد که ادعای ماسک مثل خیلی از گفته های دیگر او، صرفاً سر و صدایی برای تبلیغات محصولات شرکتش نبوده است.

البته منظور این نیست که این خودرو تسلا زیر آوار کاملاً سالم مانده، بلکه علی رغم وزن شدیدی که به آن تحمیل شده، کلیت بدنه خود را حفظ نموده و در مقایسه با بقیه خودروها با کمترین آسیب روبرو شده است. با این حال، به وضوح حتی اگر این خودرو قابل تعمیر باشد، با هزینه تعمیر به شدت بالای آن خرید یک خودرو نو توجیه بیشتری خواهد داشت.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 شهریور 1402 بروزرسانی: 20 شهریور 1402 گردآورنده: chekhabaronline.ir شناسه مطلب: 1497

به "مقاومت باورنکردنی تسلا زیر آوار سنگین ساختمان، ادعای عجیب ایلان ماسک ثابت شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاومت باورنکردنی تسلا زیر آوار سنگین ساختمان، ادعای عجیب ایلان ماسک ثابت شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید